Berrikusketak eta erreklamazioak


BERRIKUSKETAK

AZTERKETAK BERRIKUSTEA

NUHEOko ikasleek beren azterketa eta kalifikazioa berrikustea eska dezakete, dagokion Departamentuak horretarako ezarritako epeetan.

Zure eskaerari erantzunez, eta KOVID19-K eragindako ezhoiko egoera dela eta, idatziz erantzungo dugu dagokion epean.

AZTERKETAK BERRIKUSTEKO EPEAK

Azterketa berrikusi nahi duten ikasleek ALDEZ AURRETIK eskatuta berrikusi ahal izanen dute, azterketen egutegi orokorrean ADIERAZITAKO EGUNETAN.

Berrikusteko eskaera orria.



ERREKLAMAZIOAK

HIZKUNTZEN IRAKASKUNTZETAKO AZKEN EBALUAZIOEN ERREKLAMAZIOAK EGITEA

• 28. artikulua. Hizkuntzen Irakaskuntzetan erreklamazioak egitea.


  • Irakasleen argibideak entzun eta gero*, lortutako azken kalifikazioarekin desadostasunik balego, ikasleek, edo, hala badagokio, familiek erreklamazioa aurkeztu ahal izanen diote, idatziz, ikastetxeko zuzendaritzari, beren desadostasuna justifikatzen duten alegazioak aurkeztuz, azken kalifikazioaren komunikazio ofiziala egin zen egunetik bi egun balioduneko epean.

    * Argibideak berrikusketaren egunean emanen direnez, ulertutzat ematen da egun horretatik aurrera bi egun baliodun dituela ikasleak erreklamazioa egiteko.

  • Erreklamazioa jaso eta gero, zuzendariak horri dagokion espedientea jarriko du abian.
  • • Hizkuntza horri dagokion departamentuak aztertuko du erreklamazioa, aurkeztu eta hurrengo egun baliodunean; erreklamazioa jaso duen irakasleak ez du parte hartuko berrikusketa horretan. Departamentuak alegazio guztiak aintzat hartuta aztertuko du erreklamazioa eta horri buruzko txosten bat eginen du, eta, hor, modu arrazoituan azalduko du berrikusten ari den azken kalifikazio hori aldatzeko edo berresteko hartu duen erabakia. Txostena egiteko, Foru Agindu horretako 3. artikuluak xedatzen duena hartu beharko da aintzat bereziki. Ikastetxeko zuzendaritzak, ahalik eta modu azkarrenean eta epe motzenean, txostenaren kopia bat emanen dio ikasleari edo, hala badagokio, haren aita, ama edo ordezkari legalari. Hala, bukatutzat emango da erreklamazio-prozesua ikastetxean.
  • • Ikastetxean egin daitekeen erreklamazio-prozesua bukatu bada, kopia jaso eta bi egun balioduneko epean, idatziz, zuzendaritzari eskatu ahal izanen zaio erreklamazioa Hezkuntza Ikuskaritza Zerbitzuan aurkezteko; 18. artikuluko 3. atalean eta hurrengoetan xedatutakoaren arabera tramitatuko da. 29. artikulua. Hizkuntza Irakaskuntzarako ebaluazio-dokumentuetan erregistratzea. Erreklamazioa aipatutako instantzietako batean onartzen bada, ebaluazio-dokumentuetan adieraziko da aldaketa hori egin dela, eta ikastetxeko idazkariak sinatuko du zuzemena, eta zuzendaritzak, onetsi.

Xedapen horien arabera egiten ez diren erreklamazioak ez dira ontzat hartuko.

AZTERKETEN ERREKLAMAZIOAK EGITEKO EPEAK

Erreklamazioa aurkeztu nahi duten ikasleek egin dezakete gure administrazioarekin harremanetan, telefonoz (848430990) edo bidali mezu elektronikoa (eidistan@educacion.navarra.es), ezarritako epeen barruan.

ERREKLAMAZIOA EGITEKO PROZEDURA ADMINISTRATIBOA

49/2013 FORU AGINDUA, maiatzaren 21ekoa, Hezkuntza Kontseilariak emana, Nafarroako Foru Komunitateko ikastetxeetan ematen diren unibertsitateaz kanpoko irakaskuntzetako ikasleak ebaluatzeko prozesuan erreklamazioak egiteko sistema ezartzen duena (2013ko ekainaren 21eko NAOren 118. alea).

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies